Swift i brainy. missio egipte

Swift i brainy. missio egipte.

Editorial:
SENTIR
Año de edición:
Materia
Psicologia de la familia
ISBN:
978-84-267-2811-1
Páginas:
110
Colección:
NEUROAVENTURES
9,95 €
IVA incluido
Sin existencias

La Swift i el Brainy et necessiten! La seva missió a Egipte és plena dÆendevinalles, enigmes, jeroglífics i... perills! Els podràs ajudar a sortir sans i estalvis de la piràmide? Aconseguireu la medalla de Superraonadors?Desenvolupar des de molt jove les capacitats necessàries per superar amb èxit els problemes i les situacions complexes que es presenten en el nostre dia a dia és essencial. Aquest llibre posa en joc tot el necessari per desenvolupar aquestes capacitats i permetre que els nens superin amb èxit qualsevol tipus de dificultat, prosperin en la gestió dels seus propis recursos, millorin el seu rendiment acadèmic i augmentin la capacitat de raonament per aconseguir petits i grans èxits al llarg de la seva vida.La autora de el llibre, Carolina Laguna, és neuropsic.loga infantil i juvenil, llicenciada en Psicologia amb tres Màsters. És coordinadora del departament de Neuropsicologia a Psicólogos Pozuelo. Dirigeix diferents formacions per a psic.legs i educadors, i és tutora d'alumnes en pràctiques de diferents universitats. És especialista en Altes Capacitats, Trastorns de l'espectre autista, Dèficit d'Atenció amb o sense Hiperactivitat i control d'esfínters. És també directora de la present col·lecció Neuroaventures i assessora de la Secció Clínica de Col·legi Oficial de Psic.legs.Aquest llibre proporciona dins dÆuna hist.ria propera i interactiva, l'entrenament ideal per desenvolupar diferents habilitats neuropsicol.giques, cognitives i emocionals. El lector adquireix el gust per la lectura gràcies al llenguatge clar, senzill i divertit que es presenta, i a través dels següents elements: .Introducció del lector dins de l'aventura com un personatge més: els protagonis-tes es dirigeixen de manera directa al lector i el fan intervenir. .Nombroses activitats i endevinalles: amenitzen la hist.ria i marquen l'ordre a seguir en la lectura. .Salts de pàgina en tot el llibre: eviten la sensació d'avançar lentament en la lec-tura. .Temes variats i d'interès per als nens: preocupacions, problemes i moralitats útils a la franja d'edat a la què va dirigit. .Lliurament d'una 'medalla' després de finalitzar el llibre: acredita l'adquisició del superpoder per generar la sensació de millora.